Afspraak informatie
1. Wanneer maakt u een afspraak?
Onze huisartsen helpen u steeds in het kader van zorg. We vragen om uitsluitend op afspraak te werken zodat wij u met de nodige tijd en met volstrekte aandacht kunnen helpen:
- voor alle medische vragen, klachten of problemen
- voor het bespreken van uw gezondheidsverslagen
- voor preoperatieve evaluaties (samen invullen documenten, labo, ECG...)
- voor onderzoeken in het kader van levensverzekeringen
Vermeld steeds de reden van uw consultatie zodat wij een correcte inschatting kunnen maken van de nodige tijd.
2. Hoe kunt u een afspraak maken?
Bent u reeds patiënt?
Dan kan via onze online agenda. Hiervoor heeft u een login nodig.
U kan ook altijd telefonisch een afspraak maken via het secretariaat:
- alle dagen van 8u tot 12u
- maandag en vrijdag van 14u tot 18u
- dinsdag en woensdag van 14u tot 17u
Bent u nog geen patiënt?
Om de kwaliteit van de zorg voor ons huidige patiëntenbestand te kunnen garanderen, nemen wij momenteel geen nieuwe patiënten aan.
3. Praktische informatie
- Alle afspraken gaan door in onze praktijk op het adres: Kleine Dam 33, te Lokeren.
- Boek 1 afspraak per persoon. Gun ons de nodige tijd om uw vragen met voldoende zorg en aandacht te bespreken. Komt u met meerdere personen? Neem dan contact op met het secretariaat voor een correcte planning van uw afspraak.
- Er wordt ong. 15 minuten voorzien per consultatie per patient. Indien u meer vragen of problemen hebt dan wij in dit tijdsbestek kunnen bespreken, zullen wij een nieuwe consultatie op een ander moment met u afspreken om uw resterende vragen te behandelen.
- Breng steeds uw eID (identiteitskaart) mee en zorg ervoor dat u uw PIN-code kent van uw identiteitskaart.
- Neemt u reeds medicatie? Breng een medicatielijstje mee.
- Als u specifieke afwezigheidsattesten voor uw werkgever en/of vertrouwelijke formulieren voor uw mutualiteit moet laten invullen, gelieve deze mee te brengen.
- Kom steeds een 5 à 10-tal minuten vooraf. Zo bent u zeker dat u geholpen wordt. Bent u echter te laat, dan zijn wij genoodzaakt u een nieuwe afspraak te geven.
- Kunt u een afspraak niet nakomen? Verwittig ons 24u vooraf zodat wij andere patiënten kunnen helpen.
- Spreekt of verstaat u geen Nederlands, breng een tolk mee.
- Onze huisartsen zijn geconventioneerd en hanteren de geldende tarieven.
- U kan in de praktijk betalen met cash of via payconiq/mobile pay.
4. Welke dokter is wanneer aanwezig?
De dokters zijn aanwezig van maandag t.e.m. vrijdag, met uitzondering van volgende momenten:
- Dokter Van den Abbeele: donderdag namiddag afwezig
- Dokter Van Causbroeck: woensdag afwezig
- Dokter Van den Durpel: donderdag afwezig
- Dokter De Pauw (HAIO): dinsdag afwezig
Heeft u medische vragen en wil u
een consultatie bij onze huisartsen?
Maak een afspraak in onze praktijk in Lokeren.